torsdag 4. oktober 2012

Resirkulering av julekort



Hvert år får jeg mange julekort
De med bilder på limes inn i Juleboken min
mens alle de andre samler jeg i en "kakeboks"
(med nostalgisk julemotiv) 
jeg har stående tilgjengelig hele året...

Ja, for jeg tar frem kortene flere ganger ila året
En nydelig boks med mye Juleglede i!!


Men det finnes andre ting å bruke julekortene til
Jeg vet at noen bruker dem om igjen som julekort
mens andre bruker julekortene som til/fra lapper

Her kommer noen flere ideer fra Martha Stewart
























Inspirasjon fra Martha Stewart
Der finner du også fremgangsmåten


4 kommentarer:

  1. Jeg har i flere ar brukt mine som til/fra kort, men her var det mange andre ideer! Takk for tipsene. Er det ikke deilig a begynne a TENKE 'litt' pa julen... :-) Kanskje litt tidlig, men vi kan jo 'tenke' og planlegge LITT! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Aldri for tidlig å tenke på Julen! =]
      (vel, jo forresten for noen...)

      Slett
  2. Mange koselige ideer. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å klippe i kortene som jeg har fått av andre... Men jeg har jo alltids noen kort liggende som jeg ikke sendte i fjor, de kan jeg jo bruke! ;)
    Kjenner jeg snart er klar for å tenke på julemodus. Så KK JUL i butikken i går, og da kriblet det litt i fingrene ja! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥