mandag 17. november 2014

Julekort display



Nytt innlegg med inspirasjon her





6 kommentarer:

  1. Julekort er så koselig ♥
    Heldigvis har ikke den digitale verden tatt helt over der enda.
    Like gøy å sende avgårde som og få :)

    SvarSlett
  2. Julekort er så koselig, men dessverre blir det færre og færre for hvert år i vår krets.

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er det viktig å fortsette å sende ut, det blir jo satt stor pris på å få ♥

      Slett
  3. Kjempefine.

    Savner å få julekort. Nå går alt på mail eller sms. Husker da jeg var liten hvor stolt jeg viste frem julekortene som jeg fikk. De hengte jeg pent på veggen over sengen min og lå og så på dem om kvelden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har Julekortutveksling på www.juleglede.net hvert år
      Der er det mange som ellers ikke får noen Julekort - som får mange ♥

      Slett