fredag 25. august 2017

Green Gate 2017




Tradisjonen tro, smugtitter jeg litt i Green Gate
sin vinterkatalog nå i august

 

Man får absolutt lyst
til å sette seg ned ved dette bordet her...

Så vakre og duse farger
Det er nesten så en kan kjenne
at roen senker seg...

Utrolig koselig



Fire små søte griser
Kjempe artige! 

Og et glimt av Hyacinth i bakgrunnen
som jeg gleder meg til å få i hus
i førjulstiden...




Jeg fant mye fint som ikke var julete også
Katalogen finner du her

  Enjy! 


8 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Ja, nå er det mye å glede seg til framover!

    SvarSlett
  2. Ja, det er det
    Vi får bare håpe at tiden ikke går for fort! ♥

    SvarSlett
  3. <3 takk for tipset, der var det mye lekkert <3

    SvarSlett
  4. Jag älskar Green Gate, de har så mycket fint!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥