fredag 11. januar 2013

Christmas mood og Julen 2013




Vi har pakket bort Julen for denne gang
og mye tidligere enn i fjor
Men Julen ble litt annerledes i år...

Men det ble en travel romjul
Vi hadde hele 5 juleselskaper i romjulen
Utrolig koselig med julegjester, men 
det hadde vært godt å bli bedt bort selv en dag også...
Kanskje neste år? Vi er jo så mange...

Føler at Julen nesten var over før den begynte
Enda vi hadde full Jul fra 24 november
- førjulstiden blir ikke lang nok for min del-

Likevel er jeg fortsatt i
Christmas mood


Jeg har en stor kasse merket Julen 2013
som jeg tenkte å fylle opp ila året...
Men den er allerede blitt full...
Så i dag må jeg skaffe en til =)

Jeg har de siste par ukene handlet en god del kalendergaver,
noen små julegaver, julepynt, servietter, julekort og div
..og snart kommer noen julefilmer og en ny jule cd i posten!

I år ønsker alle barna å ha pakkekalendere
Så da blir det 168 pakker å kjøpe (+ 24 til en hemmelig mottaker)
Og da er det helt greit å begynne tidlig syns jeg =)





7 kommentarer:

  1. Her er også julen pakket bort, men neste juls adventskalender, julegaver og julekort er alt undre planlegging. Jeg gleder meg til høsten og førjulstiden, men først skal vinter, vår og sommer få glede meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi er heldig som har våre årstider!
      Like glad i dem alle sammen =)
      Vel, kanskje våren mest!!

      Slett
  2. Å jeg er så enig med deg. Jeg synes det er ordentlig sørgelig hver januar når jula skal pakkes bort. I går forsvant juletreet, og i løpet av dagen og morgendagen pakkes resten :(
    Men - jeg har også startet årets forberedelser, for det er jo bare vel 300 dager til alt skal være klart igjen :)
    God helg.
    Klem fra Lisbeth
    (Håper det er greit om jeg "låner " bildet fra innlegget, det passer SÅ GODT i juleboka mi)

    SvarSlett
  3. Snart är det alla hjärtans dag, Valentins :)

    SvarSlett
  4. Jeg liker også å "fylle litt på" sånn rett etter jul... ;)

    Ønsker deg en finfin helg - selv drar jeg på jentetur til København :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett