lørdag 5. desember 2015

Kreativ juletrepynt



Når vi satte opp juletreet i forrige uke
ønsket eldstejenta at vi skulle pynte treet i kun hvitt og sølv
Jeg gikk med på å prøve det, til guttenes fortvilelse

Vi hadde det slik i noen dager
men både jeg og guttene syntes treet var kjedelig
Det manglet farger!

Så vi tok frem esken med julepynt og hadde alt av pynt på igjen
Ja, selv fargelysene fikk jeg på et vis, dandert rundt omkring

Vi ble alle veldig fornøyde
Ja, kanskje bortsett fra eldstedatteren da

I går stod jeg og beundret treet
og gjett hva jeg fant?

Joda, denne: 


Laget av minstemann på 7 år

Må innrømme at jeg lo godt da jeg fant denne
Tenkte først det kanskje var en stille protest
rettet mot pyntingen i kun hvitt og sølv
Men han har nok bare vært kreativ




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar