lørdag 10. oktober 2020

Pakkekalender til voksne

 

Pakkekalender til voksne


Pakkekalender til oss voksne er også veldig gøy 
og noe som gjør førjulstida ekstra koselig syns jeg

Så hvorfor ikke spørre en venn om dere 
skal lage pakkekalendere til hverandre i år?

Eller du kan spørre din kjære?

Eller du kan gjøre som jeg har gjort en del ganger
Bare overraske noen med en pakkekalender den 30.november?
 
Jeg har overrasket flere med pakkekalendere
og det er veldig artig, for de setter så stor pris på det! 

Ang gavene, så kjøper jeg helst noe nyttig og fint
Ja, for jeg gir jo aldri bort noe jeg ikke hadde ønsket å få selv
Faktisk, så bruker jeg så mye tid på å kjøpe kalendergaver
(og julegaver) at jeg fordeler kjøpene gjennom hele året

Når jeg har tømt esker, skap og skuffer for årets kalendergaver
så er det bare å fylle opp igjen til neste år
Mye fint (og gøy) å få kjøpt i desember/januar 

Pakkekalenderen er også dekorativ, og det er så koselig å se 
på alle kalendergavene som ligger fremme i desember 
- og bare venter på at du skal åpne dem!

I år (som i fjor) har jeg pakket inn 168 kalendergaver
Mye jobb, men det føles så godt når de alle er ferdig innpakkede

Det er juleglede det




KALENDERGAVETIPS
Til HENNE | Til HAN




La meg få høre hvis du ble inspirert til å gjøre dette i år og 
hva du evnt syntes om det. Kanskje det kan bli en ny tradisjon? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar