mandag 12. oktober 2020

Julevarer i butikkene


Jeg har handlet div julevarer den siste uken
Det er jo så gøy når de endelig begynner å komme frem i butikkene
Årets høydepunkt for mange av oss juleglade!



Fant bl.a. disse nydelige kakeboksene på Nille
Og det var kjærlighet ved første blikk!
(ikke sponset)


Julepynt jeg kjøper , får stå fremme
Det er jo uansett ikke mange ukene til det skal julepyntes her i huset
Det skjer nemlig søndag 1.november 



La ut dette bildet på SOME før helgen
 og da haglet det inn med meldinger i innboksen
Har du begynt å pynte til jul allerede? 

Men njei, ikke helt..
Julepynten ligger fortsatt i esker på loftet
Og der skal den få ligge i noen uker til

Dette er bare noe av den siste ukens innkjøp
som jeg har liggende, og har flyttet litt rundt på..

Jeg syns nemlig det er gøy å finne løsninger
for hvor jeg kan plassere julepynten

Og gjerne litt annerledes enn i fjor...



2 kommentarer: