lørdag 15. januar 2022

Julen '21



Godt nytt år alle sammen!

Ja, jeg holder tradisjonen ved like
Det blir mindre blogging dess nærmere julen vi kommer 
Hvem har vel tid til å blogge om julen, når julen skal oppleves? 
Ikke jeg, tydeligvis

Og ikke fikk jeg oppleve så mye av julen heller
Det ble både pre-og-post Christmas Blues 


Nei, julen'21 ble ikke helt som forventet
Plutselig var førjulstiden her, før jeg i det hele tatt var klar for den
Jeg forsøkte å holde igjen dagene, stoppe tiden, men det gikk jo ikke
Det var en umulig oppgave, så det ble som det ble

Pepperkakene ligger fortsatt å venter på å pyntes
Vi har ikke spist noe av julebaksten som ligger i fryseren 
(kanskje den holder seg til neste år?
Neida...)
Det ble ingenting av selskapelighetene vi hadde sett for oss

Og jeg vet det er mange med meg, som følte det akkurat likedan
Det ble enda en annerledes jul...akkurat som året før

Så i år håper jeg at vi er tilbake til normalen
og at vi får feire en lang og herlig førjulstid uten pandemi!

Det er lov å håpe 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar