lørdag 31. desember 2011

Årets pepperkaker

Årets pepperkaker ble gode
men noe gikk skjevt i blandingsforholdene
da jeg doblet pepperkakedeigen

For den var vanskelig å jobbe med...
..og ikke noe for barna..
Så vi måtte kjøpe en ferdig deig som de kunne holde på med...




Så neste år får jeg heller lage to seperate deiger =]


Nå skal jeg i gang med Nyttårsdesserten!
Jeg finner ikke oppskriften som kom med en reklame i jula
= mannen har kastet den?




Men jeg husker ingrediensene så jeg får prøve meg frem
[Jorbær, fløte, gelatin, hvit sjokolade]


Godt Nyttår til deg!




2 kommentarer:

  1. Må si ingrediensene til nyttårsdesserten ser fristende ut. Hvordan lager du den?

    SvarSlett
  2. Her er desserten: http://hverdagsthing.blogspot.com/2012/01/nyttarsdesserten.html


    =]

    SvarSlett