torsdag 29. desember 2011

Post Christmas blues



Kjenner det er trist 
at førjulstiden gikk så altfor fort igjen (!)
og at julen snart er over for de fleste!
Ja på søndag er vi i januar!?!

Jeg har lyst til å hoppe en uke eller tre tilbake i tid å fryse tiden!


Jeg elsker
førjulstiden når det er JUL overalt
All varmen og all gleden!
 
Jul på tv, julefilmer, julekalendere, julereklamer, julenyheter, julehistorier
julegleder, pyntede julebutikker, julemusikk overalt, venner og familie som også 
endelig føler på julegleden men vips så var den over...

Julaften er over, katta er sluppet ut av sekken
All spenning, forventning og magi er borte..
*Poof*

Og nå er alt du hører: At de gleder seg til å rydde vekk julen!
What?

Nei, ikke denne jenta...


Jeg har hatt full jul siden 27 november

men enda ikke fått nok av den

Jeg syns det er trist å tenke på at det er 
10 -11 mnd'er igjen til en ny førjulstid
jeg kjenner et stikk av Post Christmas blues...

Jeg koser meg fortsatt med julemusikk, julefilmer
julegodt, julemat og juledrikke
Det er da fortsatt jul!!!


Og jeg skal tviholde på julen til langt ut i januar!
Ja, kanskje helt til bursdagen min, den 21? ;)



1 kommentar:

  1. Hei på deg, og riktig GODT NYTTÅR!!!

    Åh, så godt å lese at det er flere som meg, som strekker julen så langt man bare kan :) Jeg har med meg tradisjonen om 20. dag jul, og da jeg var barn, brukt vi ofte å ha jul til 23. januar, for da hadde besta bursdag :) Enig med deg, skulle gjerne skrudd tiden tilbake, og hatt hele førjulstiden på ny - ELSKER julen og alt den bringer med seg!!!

    Tusen takk for alle inspirerende innlegg du har lagt ut i bloggåret som nå ligger bak oss - gleder meg til å følge deg nå i 2012!

    Ønsker deg en fin første uke i januar!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett