fredag 9. desember 2022

Ukens film: Christmas with The Kranks


 Christmas with The Kranks (2004)


Med Jamie Lee Curtis, Tim Allen, Dan Aykroyd med flere 

Filmen er basert på boken Skipping Christmas av John Grisham 

Dette er også en av julefilmene jeg kan la surre og gå i bakgrunnen
mens jeg gjør div juleforberedelser her hjemme
Fordi jeg har sett den så mange ganger, og kan omtrent alle replikker 

Denne har masse julestemning og jeg elsker alle de 
stemningsfulle bildene når det snør 
Jeg elsker jo alt av snow scenes 

Favorittscene fra filmen er helt klart på slutten av filmen
Når de står ute i snøen og ser inn på julegjestene sine som koser seg 





Nora: You forgot the white chocolate!
Luther: They didn't have any
Nora: Did you talk to Rex?
Luther: Who's Rex?
Nora: The butcher.
Luther: ...As odd as it sounds,
I didn't think to ask the butcher where the chocolate was!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar