mandag 9. november 2020

Julestemning

 


I helgen har vi fått hengt opp resten av julebelysningen ute
og vi har pyntet pepperkakehus (både store og små)

Lukten av pepperkaker fyller hele huset
og det er så godt! Skikkelig Julestemning 



Jeg har også tatt frem noen esker med julepynt
og har begynt å pynte litt rundt omkring 
Det er så koselig å finne frem julepynten igjen

Jeg har hengt opp girlander med lys langs gelenderet ned trappen
og tenkte å henge på noen fine julekuler og sløyfer
Det får bli neste prosjekt!

Det var meningen at vi skulle pynte juletreet 1.november
Men min sønn syntes plutselig at det var for tidlig,
så da venter vi litt med det

Men jeg har satt frem mitt lille juletre 
på en kommode her på stua

Jeg har også bestilt en lenke med fargelys 
som (forhåpentligvis) skal på treet 
- hvis det er de riktige duse fargene

Jeg har  lett etter fargelys i mange år, for jeg har hatt en lenke før
De må være av den gammeldagse sorten i rosa, oransje, grønn, rød og blå
og være i varme farger 

Så jeg venter i spenning på at de skal komme i posten! 




2 kommentarer:

  1. Spent på fargelysene! Hvor har du kjøpt de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      De bestilte jeg hos Lampegiganten.
      Men jeg har ikke fått dem enda, så venter fortsatt i spenning ♥

      Slett