søndag 7. november 2010

Winter wonderland


Tre små uker igjen
til vi tenner det første adventslyset

Det går altfor fort for min del
Jeg ligger langt etter skjema


Jeg har jo som mål å være ferdig
med julegavene innen desember

Slik at jeg bare kan slappe av
å nyte hele desembermåneden 
sammen med familien i fred og ro 


Jeg finner så mye inspirasjon
 i disse førjulsmånedene
at jeg føler at jeg bobbler over

Jeg har lyst til å stoppe tiden!





Vi våknet opp til 20 cm snø i dag
Skikkelig vinterland som gir
julestemning 


Og Lilleprinsen har stått på ski
for første gang ;)

Ønsker deg en fantastisk søndag
der du er! Kos deg - nyt!

Kjenn at førjulsgleden er der!


Bilder: Martha Stewart

4 kommentarer:

  1. julstrumpor är mysigt.

    http://hannelestraditioner.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Ah det er så kjekt å være følger til din blogg, får rett og slett julestemning. Lurer på om jeg skal drasse frem juleeskene mine og kikke gjennom, glemmer alt en har hvert eneste år.

    Se innom min blogg, har en kjempegod kakeoppskrift som jeg har lagt ut i dag.

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  3. Oj oj.. ja, den siste tiden kommer nok til å gå aaaaaalt for fort!!
    Har jobbuke nå, og så skal virkelig førjulsgiret settes inn. Håper på en rolig advent her også, men vi får nå se! :)
    KLEM

    SvarSlett
  4. I wish we were heading into Winter and having lots of snow! Enjoy your beautiful cold days.

    Best wishes,
    Natasha.

    SvarSlett