tirsdag 24. september 2013

Tre måneder igjen til Jul




Vel, de som kjenner meg vet at her i Julehuset
er det allerede Jul om to små måneder
for da er huset pyntet til Jul!! 



Tiden frem mot Jul
kommer til å gå så altfor fort
- som alltid!

Og når kommer den første snøen i år?
Helt sikkert før jeg rekker å skrive at det
kun er to små måneder igjen til Jul i hvertfall

For her i Trøndelag kommer den første snøen alltid i oktober
Ja, omtrent på samme tid som julebrusen
fra Dahl's finner veien til butikkene

Bare noen uker til altså!

Jeg gleder meg! Gjør du? 



5 kommentarer:

  1. Jaaa! Jeg gleder meg kjempemye! :D
    Har allerede begynt å strikke julekuler ;)

    SvarSlett
  2. Gleeeder meg kjempemasse!! Det blir Singapore-jul paa meg i aar :-) Ikke det samme som hvit jul i Norge, men bedre enn jul her i hinudistiske India hvor jul nesten ikke eksisterer :-) Jeg har saaaaa lyst til aa begynne aa hoere paa julemusikk allerede naa, men tvinger meg selv til aa vente litt til i hvert fall :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er du flink! Jeg hører på julemusikk anytime of the year =)

      Slett
    2. Det hoeres mye koseligere ut aa hoere paa julemusikk aaret rundt! Nei, naa ble jeg inspirert til aa sette paa en juleplate :-)

      Slett