onsdag 9. juli 2014

Julebrus i Juli



På helgens road trip var jeg innom en bensinstasjon
rett før Sunndalsøra for å kjøpe forfriskninger
...og der stod denne! 


En julebrus jeg aldri har smakt!
Spennende! Det er klart jeg måtte kjøpe den?

Rudolf og Nissens Julebrus kommer fra
Oskar Sylte Mineralvannfabrikk i Molde

Om den var god?
Smaker litt bringebær faktisk og 
minner meg litt om eventyrbrus
Egentlig syns jeg at alle de røde brusene 
er ganske så like på smak..
Men denne er nok en av de beste...

Men selvsagt, ingen slår 

 

Iskald og god på en varm sommerdag som i dag!
Hele 34C her i Trøndelag  



4 kommentarer:

  1. De har faktisk julebrus (og øl) på Obs Mariero, Stavanger hele året også! :)

    SvarSlett
  2. Klart DU finner og drikker julebrus i JULI !!! Hohohoho

    SvarSlett