mandag 17. januar 2011


Har du ryddet ut julen?
Vel, de fleste av oss har nok det
Jeg også!


Men jeg har disse to vakre julestjernene enda
~ som henger i vinduene her

Naboen min har fortsatt julepyntet hus
og det gleder meg hver dag å se 
det vakre juletreet deres
stå der så flott og fint i stuevinduet

Jeg rekker aldri å bli julelei
og gleder meg allerede masse til
å pynte huset til jul igjen i november!
Husk å ha julen i bakhodet
på årets reiser og ferieturer
Det er utrolig morsomt å få julegaver
man ikke kan gå å kjøpe i butikken her hjemme!

Jeg finner også alltid noe julepynt
Enkelte storbyer har jo egne juleavdelinger hele året!

Og husk julekonto!


1 kommentar:

  1. Jeg har nok ryddet bort julen,ja,men det står en nisse igjen på utsiden,hihi. En som kan holde fakler hvis vi skulle få lyst til å tenne det:)Den skal også bort,må bare huske på det;)

    Men jeg elsker innstillingen din til jul:)Og så heldig du er som har en julekjær nabo♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥