lørdag 22. november 2014

Julefint




Jeg har vært ganske så ofte
opp på loftet de siste dagene
Jeg lurer ned litt julepynt hver dag

Har også fått bunkret opp med årets Julefrimerker

Julekortene er kommet i hus
men jeg ble dessverre ikke helt fornøyd
med kvaliteten på bildene i år
Så jeg lurer på om jeg må lage/bestille nye julekort?
Noen å anbefale?

Jeg HAR hengt opp adventsstjerner i vinduene
Jeg klarte ikke å vente lengre ツ

Kjøkkenvinduet har fått rødtape og snø på seg
til barnas store glede

Store julestjerner, amaryllis og hyacinth er også kommet i hus
så nå begynner det å bli skikkelig julefint her


Vi har selvfølgelig bakt de første pepperkakene
Prøvde også FRIA sin glutenfrie deig
- men den var dessverre IKKE god!
Vi får holde oss til vår egen oppskrift...

I dag smakte vi litt på Juleribba
og på årets akevitt...

I morgen er det bare en uke til
det første adventslyset skal tennes!

Hvor er nødbremsen?
Det går jo altfor fort mot desember!


God kveld!

 ♥ 





3 kommentarer:

  1. Helt enig...den går så altfor fort tiden, men desember er en herlig måned.

    SvarSlett
  2. Så koselig, da er du helt klar du til 1 desember ! Hehehe

    Drar hjem 27 november, og skal ha første adventshelg hjemme i Norge, gleeeeeder meg alt - elsker desember mnd :)

    SvarSlett