tirsdag 27. oktober 2015

Pakkekalender til deg selv?


Pakkekalender til deg selv?

Pakkekalender til oss voksne er også gøy
og noe som gjør førjulstida ekstra koselig

Så hvorfor ikke spørre en venninne eller to om
dere skal lage pakkekalender til hverandre i år?

Eller du kan spørre din kjære?
Ja, jeg og mannen har laget pakkekalender til hverandre flere ganger

Jeg har også overrasket min mamma og mine søstre med pakkekalendere
og det er veldig artig, for de setter så stor pris på det!

Jeg er også med i vår Adventskalenderbyttering på Juleglede
Der er vi mange medlemmer som bytter kalendergaver med hverandre
Det blir alltid spennende og utrolig koselig ♥

Ikke trenger det å koste så mye heller
Dere bestemmer jo selv på forhånd hvor mye gavene skal koste

Veldig koselig og dekorativt er det også
med kalendergavene som ligger fremme

Anbefales! 


La meg få høre hvis du ble inspirert til å gjøre dette i år og
hva du evnt syntes om det. Kanskje det kan bli en ny tradisjon? 



KALENDERGAVETIPS
Til HENNE | Til HAN





2 kommentarer:

  1. Å bytte pakkekalender er kjempegøy. Har ei venninne som jeg har byttet pakkekaledner i mange år. Så koselig å pakke opp en ny pakke hver da i desember. Anbefales.

    Ønsker deg en fin helg :-)

    SvarSlett