søndag 6. desember 2015

Elsker bokhandelen, spesielt i førsjulstiden



Når jeg var i New York forrige måned
var jeg innom bokhandelen Barnes & Noble
Der var det julestemning i alle etasjer!

Jeg kikket litt i boken til Mariah Carey
Bok med illustrasjoner til sangteksten
All I want for Christmas is you 
Men den ble ikke med hjem...

Derimot kjøpte jeg en juleroman
Med den herlige glitrende tittelen
Dashing Through the Snow ♥

 

 
Til minstemann måtte jeg kjøpe
noen juleklassikere, som f.eks
The Night Before Christmas
{selvfølgelig}



Kjøpte også en fargeleggingsbok
som vil alle her hjemme kan fargelegge i
når vi måtte ha lyst til litt avkobling

 


 Jeg elsker slike store bokhandlere
som går over flere etasjer...

Der det går an å sette seg ned med en bok
eller bare gå å kikke og bla i bøker leeeenge

Og spesielt i førsjulstiden!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar