torsdag 15. september 2016

100 dager igjen til jul, og jeg har pakket inn julegaver!



I dag er det bare 100 dager igjen til jul 
Ja, jeg skriver bare fordi vi vet alle
hvor fort de dagene går (dessverre)

Når vi sitter her i høstmørket med talglysene tent
går tankene frem mot jul og den herlige førjulstiden

  Alt vi skal gjøre og all den julegleden vi har i vente
Tanker som bærer budskap om håp, glede
tro, ønsker og ikke minst juleplanlegging
Planlegginga er jo halve moroa

  Vi skriver lister i lange baner, legger juleplaner
og vi finner veien til:
Juleglede.net 
der vi finner alle våre gode julevenner 
Venner som er akkurat som deg og meg
glad i julen og alt av julens forberedelser

Det er lurt å begynne på forberedelsene nå med en gang
Begynn med de listene og planlegg nå mens du har tid 
- tid til å kose deg med det! 



Jeg har pakket inn julegaver i dag
Ja, for barna her i huset hadde snart kommet til å sett julegavene
hvis jeg ikke hadde fått pakket dem inn

Så jeg satte stemningen: spilte julemusikk, tente lys og koste meg

Hadde ikke all verdens med gavepapir igjen
Så jeg gleder meg til å kjøpe nytt 

Et lite stemningsbilde:



Jeg ønsker deg 100 lykkelige førjulsgladedager
Bruk dem godt for plutselig er vi der



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar