søndag 20. august 2017

Juleloftet på Røros




Jeg ble så glad når Juleloftet endelig holdt åpent
når jeg var på Røros i sommer 

De har åpent kun tre uker ila sommerferien
Og hver gang jeg har vært på hytta på Røros ila sommeren
har Juleloftet alltid vært stengt...


Jeg var innom i desember i fjor også
Men ekstra gøy med litt julemagi i Juli 

Minstemann syns også det var en koselig opplevelse
Og ville helst at vi skulle kjøpe både det ene og andre...

Han er veldig glad i nisser, og de er det mange av der
Mens jeg elsker engler, alt som glitrerog julepynt i hvitt/sølv
Som det også er mye av...

 

Jeg kjøpte ikke mye, men det ble noe
Bl.a en stor julekule i sølv/hvit med perler og"diamanter"
En liten juleengel til mamma, som var prikk lik henne!
 Det var jo ekstra gøy selvsagt


Jeg hadde egentlig tenkt at mamma skulle få engelen i kalendergave
men jeg klarte ikke å vente så lenge med å la henne se den
Så hun fikk den sammen med bursdagsgavene sine nå i august

Det ble også en telysestake i sølv med engler på
Som står på stuebordet her, og tennes hver eneste kveld


 Absolutt verdt et besøk om du er i Rørostraktene
Enten i fellesferien, eller fra november og frem til jul 

Jeg gleder meg til et nytt besøk i desember ♥

Juleloftet ligger i 2 etg på Soloppgangen og åpner igjen i november


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar