mandag 15. januar 2018

Julen 2017 offisielt over



Hei igjen, og godt nyttår! 

Beklager mitt fravær, men jeg er altså
dårlig på å blogge i selve juletiden
Da er jeg for opptatt med å nyte julen
  (liker jeg å tro ihvertfall)

Har du hatt en fin jul? 

Jeg må innrømme at jeg fortsatt satt å ventet på julen
selv lenge etter at romjulsdagene var passert...

Her er Julen 2017 offisielt over i dag, og det føles godt
Alle mine kasser med julepynt er nå oppe på loftet igjen
Jeg brukte god tid på å pakke ned alt sammen
Og skrev på alle kasser hva som var oppi 

På kjøkkenet har jeg hengt opp sommerlige gardiner og 
jeg har pyntet opp med blomster både her og der 
Jeg har ryddet, vasket, sortert, gitt bort og kastet

Det eneste spor av julen nå er disse kakeboksene 
(som begynner å bli tomme for julebakst)
og mine Oreo Candy Canes (som ikke smakte Oreo i det hele tatt) 




JANUARTIPS: Start så smått på årets juleplanlegger
Noter deg erfaringer fra julen og begynn på div lister



Ønsker deg alt godt for det nye året!



2 kommentarer:

  1. Du altså, kan ikke planlegge nest jul i januar....hi hi hi
    Eller, ho ho ho ...

    Gleder meg til å følge deg når julen VIRKELIG begynner....si, oktober?

    SvarSlett