fredag 18. november 2011

Sølv eller gull?




 Ja, julen er kommet til IKEA for lengst
Men når jeg er innom har de ikke det jeg skal ha
Alt er utplukket og man kan se godt hva folk vil ha

Folk vil nemlig ha gavepapir, bånd, gaveposer
vinposer osv : i hvitt, sølv, og kombinert hvitt/sølv
For alt som er igjen er i gull!

Så skal du ha GULL i år
er du heldig for det finnes det masse av

Ikke bare på IKEA men overalt syns jeg


Som f.eks disse nydelige stjernelysene
jeg kjøpte hos Rivièra Maison i fjor



Og som jeg har gledet meg
til å kjøpe mange flere av i år
Er tatt inn kun i GULL i år
Å det blir jo ikke det samme!

Så hvis noen ser dem i sølv et sted
blir jeg takknemlig for tips!

9 dager igjen til 1 søndag i Advent
13 dager igjen til 1 desember
36 dager igjen til Julaften!


Om EN uke
skal det pyntes til Jul her i huset!
Gleder meg!!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar