fredag 2. desember 2022

Ukens film: The Family Stone

 

The Family Stone (2005)

Med Diane Keaton, Dermot Mulroney, Rachel McAdams,
Sarah Jessica Parker, Claire Danes, Luke Wilson m.fl

Hvis man klarer å se bort fra noen svært så smertefulle scener
Og den irriterende dårlige kjæresten Everett (Mulroney)
- så liker jeg denne filmen godt 


Denne filmen kan fint surre og gå i bakgrunnen her hjemme i førjulstiden 
mens jeg gjør mine juleforberedelser 

Det gjør noe med stemningen å ha en julefilm gående i bakgrunnen 
selv om man ikke setter seg ned å ser på filmen
Jeg er så godt kjent med filmen at jeg vet akkurat hva som skjer, til en hver tid

Jeg har også laget den berømte Mortons Family Strata
Oppskriften finner du her


Har du sett filmen? 
I såfall hva syns du om den? 

Her kan du lese et intervju med Sarah Jessica Parker
om filmen (fra desember 2018) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar