fredag 16. desember 2022

Ukens film: Love The Coopers

 

Love The Coopers (2015)

Eller Christmas with the Coopers
som det står på min amerikanske dvd

Dette er en av mine favoritt julefilmer 
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den 

Med Diane Keaton, John Goodman, Ed Helms,
Amanda Seyfried, Olivia Wilde, Jake Lacy med flere
(IMDb)

Dessuten elsker jeg Diane Keaton
så hun figurerer i mange av mine favorittfilmer


Og hvor mange snow globes har Charlotte Cooper? 


Ah, the holidays
The most wonderful time of the year
And so, begins my tale
On the snowy morning of Christmas Eve 
as Charlotte Cooper set out her 37th snow globe
trying to create the perfect Christmas for her family
she remembered a moment, she'd hoped she could hold on to forever...



Jeg har en forkjærlighet for filmer med store familier, og
Familierelasjoner 


What's not to like? 

Favorittscenene fra filmen er stemningen i huset når
Eleanor har kommet hjem
Julestemningen, og snøen som laver ned utenfor 
For ikke å snakke om den tårevåte scenen med Bucky og Ruby
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar