tirsdag 7. november 2017

Jeg pynter til jul



Jeg må innrømme at i går julepyntet jeg litt...

♥ Jeg har hengt opp mine røde gardiner på kjøkkenet 
♥ Hengt julekransen på ytterdøra 
♥ Jeg har pyntet et lite juletre (med julepynt i sølv/hvitt
og med lys på) som står på kjøkkenbenken vår

♥ Jeg har lagt granbar (med lys) oppå toppen av kjøkkenskapene

Skal også ha granbar (med lys og julekuler)
 rundt kjøkkeninngangen og rundt ytterdøren vår...
(men det får bli morgendagens prosjekt!)


Det var faktisk litt vanskelig å begrense seg
da jeg stod foran alle kassene med julepynt

Klør i fingrene etter å kaste seg over alle kassene nå
 men skal heller ta litt og litt fremover tenker jeg
og virkelig kose meg med pyntingen... 

Fant også frem denne lysslyngen i toppen av en eske
Fargelys gjør meg så gla


Det er faktisk ikke så mange år siden
at jeg syntes fargelys var skikkelig "blodharry"
Nei, d
et skulle aldri komme inn i mitt hus nei..

Skal si tidene forandrer seg (eller meg)
Heldigvis!... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar