lørdag 14. januar 2023

Julen '22

 

Julen '22 

Sykdom (Covid) preget hele desember'22
Så jeg hanglet meg gjennom hele julemåneden og
annenhver dag følte jeg meg skikkelig syk


Det var så mye jeg hadde lyst til å gjøre,
men som jeg ikke hadde noe energi til å gjennomføre

Tross sykdom, så følte jeg ikke på noe PCB
som jeg gjorde noe voldsomt i fjor 


Nå gleder jeg meg over å kunne planlegge neste jul
og er selvfølgelig godt i gang allerede
Jeg er godt i gang med juleplanleggeren min på Juleglede

Målet for i år er å  
gjøre alt det juleriet jeg har lyst til å gjøre 
 - allerede i november

Å ikke spare på julegleden og julestemningen
- det er mitt aller beste tips!


Jeg var ihvertfall veldig glad for at jeg bakte 7 slag i november 
(mine egne slag altså, og ikke alle de tradisjonelle)
Så det skal jeg fortsette med 

Jeg pynter til jul 1.november, og i år har jeg så innmari lyst på flere juletrær
Juletrær er det vakreste jeg vet, og hvorfor skal man bare ha ett juletre? 

Nå har jeg flere små grantrær (både med og uten lys) stående rundt omkring i huset
Men jeg snakker flere store juletrær, med lys og juletrepynt 
Får jeg bare ett ekstra skal jeg være meget fornøyd!

Juletreet vårt ble ryddet vekk i går, på tyvende dag jul
så nå er julen offisielt over her i huset 
Vi fikk plutselig danseplass på stuegulvet! 


Juletrepynten har jeg sortert etter farger i år
Med en baktanke om å pynte flere (minst ett til?) juletre i år
og med ulike tema/fargekombinasjoner på trærne 

Jada...a girl can dream 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar